- Skargi i wnioski mogą być wnoszone:
- osobiście, na piśmie w Sekretariacie Dyrekcji SPZOZ Świdnik, przy ul. B. Leśmiana 4,
- pisemnie na adres 21-040 Świdnik, ul. B. Leśmiana 4,
- za pomocą telefaxu ( fax 81 751 27 49 ),
- za pomocą poczty elektronicznej ( e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ),
- Skargi i wnioski składane ustnie, osobiście przez wnoszącego przyjmują:
- Dyrektor SPZOZ w Świdniku,
- osoba wyznaczona przez Dyrektora , w szczególności z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa.
- Z przyjęcia skargi lub wniosku wnoszonych ustnie sporządza się ( na żądanie osoby wnoszącej skargę lub wniosek) Protokół. Protokół wniesienia skargi lub wniosku powinien zawierać; datę wniesienia oraz imię i nazwisko wnoszącego skargę lub wniosek, a także adres do korespondencji. Protokół podpisują wnoszący skargę lub wniosek oraz przyjmujący.
- Skargi i wnioski wnoszone na piśmie powinny zawierać imię i nazwisko wnoszącego oraz adres do korespondencji - brak tych danych spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania.