top spzoz

Konkurs: „Udzielanie świadczeń zdrowotnych przez lekarzy w zakresie pełnienia dyżuru medycznego w Oddziale Położniczo – Ginekologicznym”

OGŁOSZENIE 35/10/2024 z dnia 15.10.2024 roku

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku działając na podstawie art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej
(tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 799)

ogłasza konkurs ofert pod nazwą:

„Udzielanie świadczeń zdrowotnych przez lekarzy w zakresie pełnienia dyżuru medycznego w Oddziale Położniczo – Ginekologicznym”

  1. Udzielający zamówienia
    1. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku, ul. Bolesława Leśmiana 4, 21 – 040 Świdnik,
    2. Strona internetowa, na której dostępne jest Ogłoszenie: spzozswidnik.pl
    3. Godziny urzędowania: w dni robocze w godzinach 7:25 do 15:00. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Słowniczek
CEIDG Centralna Ewidencjai Informacja o Działalności Gospodarczej
RWDPL Rejestr PodmiotówWykonujących Działalność Leczniczą
Ustawa o świadczeniach Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych(Dz. U. 2024, poz. 146)
Ustawa o działalności leczniczej Ustawa z dnia z dnia 15 kwietnia 2011r.o działalności leczniczej (tj. Dz. U. 2024, poz. 799)
Szpital/Udzielający zamówienia Samodzielny PublicznyZakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku
UPZPSOM Ustawa z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich(tj. Dz. U. 2024 poz. 560)
  1. Opis przedmiotu zamówienia
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych przez lekarzy w Oddziale Położniczo - Ginekologicznym Szpitala w zakresie pełnienia dyżuru medycznego:
      1. od poniedziałku do piątku w godzinach 15.35 do godziny 8.00 dnia następnego;
      2. w soboty i dni wolne od pracy od godziny 8.00 do godz. 8.00 dnia następnego.
    2. Przyjmujący zamówienie zobowiązany jest udzielać świadczeń zdrowotnych w zakresie pełnienia dyżuru medycznego w ilości nie mniejszej niż 32,84 w miesiącu.
    3. Szczegółowe godziny udzielania świadczeń będą realizowane zgodnie z harmonogramem uzgodnionym pomiędzy Udzielającym zamówienia i Przyjmującym zamówienie.
    4. Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w zał. nr 2 do Ogłoszenia. Są integralną częścią niniejszej dokumentacji, a postanowienia w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielania zamówienia na świadczenia zdrowotne.
    5. KOD CPV - 85141000-9: Usługi świadczone przez personel medyczny.
    6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Termin wykonania zamówienia – 1 listopada 2024 r. do 31 października 2025 r.
  3. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
    1. formularz ofertowy – zgodnie z zał. nr 1 do Ogłoszenia,
    2. tytułu zawodowy lekarza,
    3. prawo wykonywania zawodu lekarza,
    4. tytuł specjalisty w dziedzinie położnictwa i ginekologii lub specjalizacji II stopnia lub I stopnia w dziedzinie położnictwa i ginekologii lub odbywanie szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie położnictwa i ginekologii lub zakończenia ww. szkolenia specjalizacyjnego bez złożenia egzaminu,
    5. aktualne badania lekarskie niezbędne do wykonywania zawodu i udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie ogłoszonego konkursu,
    6. aktualne badanie przeprowadzone do celów sanitarno – epidemiologicznych,
    7. aktualne zaświadczenie dotyczące szkolenia z zakresu BHP;
    8. zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego zgodnie z art. 21 ust. 1 i 3 UPZPSOM;
    9. aktualny wypis z RWDPL - nie starszy niż 3 miesiące. Wymagany jest wpis w księdze rejestrowej w Rodzaj działalności leczniczej praktyki zawodowej:
      Rubryka 16. Kod rodzaju praktyki zawodowej:
      93 - indywidualna praktyka lekarska wyłącznie w zakładzie leczniczym lub
      94 - indywidualna specjalistyczna praktyka lekarska wyłącznie w zakładzie leczniczym lub
      98 - indywidualna praktyka lekarza lub
      99- indywidualna specjalistyczna praktyka lekarza;
      w dziedzinie położnictwa i ginekologii,
    10. aktualny odpis z CEIDG lub aktualny odpis właściwego Krajowego Rejestru Sądowego;
    11. aktualny dokument potwierdzający opłaconą polisę ubezpieczenia OC;
    12. pełnomocnictwo – o ile dotyczy.

Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania wymagań stawianych Oferentom należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Na wezwanie komisji konkursowej oferent jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.

Przez aktualne dokumenty o których mowa w ust. 5 pkt 5 – 10 należy rozumieć dokumenty aktualne w dacie złożenia oferty.

Dotyczy Ubezpieczenia OC

  1. Ubezpieczeniem OC ma być objęta odpowiedzialność cywilna Przyjmującego zamówienie na świadczenia zdrowotne za szkody wyrządzone przez działanie lub zaniechanie ubezpieczonego, w okresie trwania ochrony ubezpieczeniowej, podczas udzielania tych świadczeń, w których następstwie została wyrządzona szkoda.
  2. Ubezpieczenie OC ma obejmować wszystkie szkody w powyższym zakresie bez możliwości umownego ograniczenia przez zakład ubezpieczeń wypłaty odszkodowań.
  3. Obowiązek ubezpieczenia OC powstaje najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, od którego Przyjmujący zamówienie na świadczenia zdrowotne obowiązany jest, na podstawie umowy o udzielenie zamówienia, do udzielania świadczeń zdrowotnych.
  4. Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC – zgodnie z rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 25 ust. 5 ustawy o działalności leczniczej.
  5. Kwota, o której mowa w pkt 4, jest ustalana przy zastosowaniu kursu średniego euro ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski po raz pierwszy w roku, w którym umowa ubezpieczenia OC została zawarta.

 

  1. Sposób porozumiewania się Udzielającego zamówienia z Oferentami
    1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
    2. Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane przez Udzielającego zamówienia i Oferentów w formie pisemnej w formacie pdf za pośrednictwem korespondencji e-mail na adres wskazany przez Oferenta w załączniku nr 1 - „Formularz ofertowy”.
    3. Dokumenty składane przez Oferentów, w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 149 ust. 3 ustawy o świadczeniach powinny być złożone w formie pisemnej w postaci oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, w terminie wyznaczonym przez Udzielającego zamówienia
    4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami jest Pani Marzena Nowodworska - e -mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 81 751-45-59, w dniach i godzinach wskazanych w ust. 1.
  2. Opis sposobu przygotowania oferty
    1. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkować będzie odrzuceniem wszystkich ofert złożonych przez danego Oferenta.
    2. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    3. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Oferenta lub przez osobę upoważnioną do jego reprezentowania.
    4. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty (a nie kartki) wraz z załącznikami były ponumerowane i spięte.
  3. Miejsce i termin składania ofert
    1. Oferty należy składać w zapieczętowanej kopercie do dnia 17 października 2024 r. do 12:00 w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Świdniku, przy ul. Bolesława Leśmiana 4 (SEKRETARIAT) lub przesłać na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku ul. Bolesława Leśmiana 4, 21 – 040 Świdnik (decyduje data wpływu dokumentów).
    2. Koperta powinna być zaadresowana w następujący sposób:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku
ul. Bolesława Leśmiana 4, 21 – 040 Świdnik

z dopiskiem:

„Udzielanie świadczeń zdrowotnych przez lekarzy w zakresie pełnienia dyżuru medycznego w Oddziale Położniczo – Ginekologicznym”

oraz opatrzona nazwą oraz dokładnym adresem Oferenta. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z w/w opisem ponosi Oferent.

 

  1. Przebieg konkursu, wybór oferenta i ogłoszenie o wyniku konkursu ofert
    1. W celu przeprowadzenia konkursu ofert Udzielający zamówienia powołuje Komisję w składzie co najmniej 3 członków i wyznacza spośród nich przewodniczącego. Konkurs składa się z części jawnej i niejawnej.
    2. Komisja dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o złożoną dokumentację oraz informacje zawarte w formularzu ofertowym biorąc pod uwagę wyznaczone kryterium oceny ofert.
    3. Rozstrzygając konkurs ofert Komisja podejmuje kolejno następujące czynności:
      1. stwierdza prawidłowość ogłoszenia konkursu oraz liczbę otrzymanych ofert,
      2. otwiera koperty z ofertami,
      3. ustala, które z ofert spełniają warunki udziału w postępowaniu,
      4. odrzuca oferty nie odpowiadające warunkom lub zgłoszone po wyznaczonym terminie,
      5. przyjmuje do protokołu wyjaśnienia i oświadczenia zgłoszone przez oferentów,
      6. wybiera najkorzystniejsze oferty albo nie wybiera żadnej z ofert.
    4. Komisja działa na posiedzeniach zamkniętych bez udziału oferentów, z wyjątkiem czynności określonych w pkt 3 ppkt a, b.
  2. Udzielający zamówienia odrzuci ofertę:
    1. złożoną przez Przyjmującego zamówienie po terminie;
    2. zawierającą nieprawdziwe informacje;
    3. jeżeli Przyjmujący zamówienie nie określił przedmiotu oferty lub nie podał proponowanej liczby lub ceny świadczeń opieki zdrowotnej;
    4. jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
    5. jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
    6. jeżeli Przyjmujący zamówienie złożył ofertę alternatywną;
    7. jeżeli oferent lub oferta nie spełniają wymaganych warunków określonych w przepisach prawa oraz warunków określonych przez Dyrektora Szpitala w ogłoszeniu o konkursie;
    8. złożoną przez Przyjmującego zamówienie, z którym została rozwiązana przez Szpital umowa o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w określonym rodzaju lub zakresie w trybie natychmiastowym z przyczyn leżących po stronie Przyjmującego zamówienie.
  3. W przypadku, gdy braki, o których mowa w ust. 10. pkt 3, dotyczą tylko części oferty, ofertę można odrzucić w części dotkniętej brakiem.
  4. W przypadku, gdy Oferent nie przedstawił wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, komisja wzywa oferenta do usunięcia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.
  5. Konkurs unieważnia się, gdy:
    1. nie wpłynęła żadna oferta;
    2. wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, z zastrzeżeniem ust. 14;
    3. odrzucono wszystkie oferty;
    4. kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Szpital przeznaczył na finansowanie świadczeń opieki zdrowotnej w danym postępowaniu;
    5. nastąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub zawarcie umowy nie leży w interesie ubezpieczonych, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
  6. Jeżeli w toku konkursu ofert wpłynęła tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, Komisja może przyjąć tę ofertę, gdy z okoliczności wynika, że na ogłoszony ponownie na tych samych warunkach konkurs ofert nie wpłynie więcej ofert.
  7. Kryteria wyboru oferty i sposób oceny
    1. Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie kryterium cena według poniższych zasad:

L.p.

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Sposób punktowania

1.

Cena za godzinę udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie pełnienia dyżuru medycznego

100%

Najniższa zaoferowana cena za godzinę brutto / cena badanej oferty x 100 pkt. x 100% waga kryterium

    1. Udzielający zamówienia zawrze umowę z jednym Oferentem z najwyższą liczbą punktów wyliczoną na podstawie wyznaczonego kryterium spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, z zastrzeżeniem, że nie przekroczy kwoty jaką Udzielający zamówienia zamierza przeznaczyć na sfinansowanie świadczenia.
    2. W przypadku gdy na podstawie wyżej określonego kryterium nie będzie możliwości dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z powodu jednakowej liczby punktów kilku ofert, Udzielający zamówienia wezwie oferentów, których oferty uzyskały taką samą, najwyższą, liczbę punktów, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych, w zakresie w jakim będzie to niezbędne do rozstrzygnięcia konkursu. Oferenci składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować ceny wyższej, niż zaoferowana w złożonej ofercie.
    3. W przypadku, gdy spośród ofert dodatkowych nie będzie możliwości dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty, Udzielający zamówienia przeprowadzi indywidualne negocjacje z oferentami, którzy złożyli oferty dodatkowe.
  1. Udzielenie zamówienia
    1. Zamówienie zostanie udzielone jednemu Oferentowi, których oferta została oceniona jako najkorzystniejsze w oparciu o kryteria wyboru podane w ust. 15 Ogłoszenia lub wynik z indywidualnie przeprowadzonych negocjacji.
    2. O rozstrzygnięciu konkursu ofert Udzielający zamówienia poinformuje zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Udzielającego zamówienia niezwłocznie po dokonaniu wyboru podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko oraz siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Oferenta, którego oferta została wybrana.
  2. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych osób przystępujących do zamówienia
    1. W trosce o ochronę Państwa danych osobowych przedstawiamy niniejszą informację, dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Świdniku.
    2. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku, ul. B. Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, tel. 81 751-42-15, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (dalej „SP ZOZ w Świdniku”).
    3. Kontakt w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
      We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, jak również w przypadku pytań lub wątpliwości mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych SP ZOZ w Świdniku pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie na adres: ul. B. Leśmiana 4, 21-040 Świdnik.
    4. Cel przetwarzania danych
      Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania konkursowego w zakresie udzielanie świadczeń zdrowotnych przez lekarzy w ramach pełnienia dyżuru medycznego w Oddziale Położniczo - Ginekologicznym.
    5. Podstawa prawna
      Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie udzielona zgoda.
    6. Odbiorcy danych osobowych
      Odbiorcami Państwa danych osobowych w zależności od charaktery stanowiska objętego postępowaniem konkursowym, mogą być:
      1. dostawcy usług IT, z którymi administrator ma podpisane umowy powierzenia przetwarzania, podmioty świadczące na rzecz administratora usługi prawnicze, w zakresie precyzowania warunków współpracy,
      2. podmioty uprawnione na podstawie odrębnych przepisów prawa, w szczególności Ministerstwo Zdrowia, Urząd Marszałkowski w Lublinie.
    7. Okres przetwarzania danych osobowych
      Państwa dane osobowe dla przeprowadzenia postępowania konkursowego, będą przetwarzane nie dłużej niż jest to niezbędne do celu przetwarzania, a po tym czasie w celach archiwalnych przez okres 5 lat.
    8. Przysługujące prawa
      Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przeniesienia danych.
      Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
      Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana danych osobowych: adres: Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
    9. Obowiązek podania danych osobowych
      Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale jest wymogiem niezbędnym do realizacji postępowania konkursowego na stanowisko objęte konkursem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli z jakiegoś powodu nie chce Pani/Pan podać swoich danych osobowych to będziemy musieli odrzucić Pani/Pana ofertę jako niespełniającą wymogów Regulaminu Przeprowadzania Konkursu
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, według niniejszych zasad w ramach postępowania konkursowego, zawartych w formularzu aplikacyjnym i przesłanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji w zakresie udzielanie świadczeń zdrowotnych przez lekarzy w zakresie pełnienia dyżuru medycznego w Oddziale Ginekologiczno – Położniczym.
  3. Istotne postanowienia umowy
    Istotne dla stron postanowienia umowy, stanowią załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
  4. Środki ochrony prawnej przysługujące Przyjmującym zamówienie
    1. Przyjmującym zamówienie, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Udzielającego zamówienia zasad przeprowadzania postępowania w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, przysługują środki odwoławcze i skarga na zasadach określonych w art. 153 i 154 ust. 1-2 ustawy o świadczeniach.
    2. Środki odwoławcze nie przysługują na wybór trybu postępowania, niedokonanie wyboru Przyjmującego zamówienie, unieważnienie postępowania w sprawie zawarcia umowy
      o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej. W toku postępowania w sprawie zawarcia umowy
      o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, do czasu zakończenia postępowania, oferent może złożyć do komisji umotywowany protest w terminie 7 dni od dnia dokonania zaskarżonej czynności.
    3. Do czasu rozpatrzenia protestu postępowanie w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej ulega zawieszeniu, chyba że z treści protestu wynika, że jest on oczywiście bezzasadny.
    4. Komisja rozpatruje i rozstrzyga protest w ciągu 7 dni od dnia jego otrzymania i udziela pisemnej odpowiedzi składającemu protest. Nieuwzględnienie protestu wymaga uzasadnienia.
    5. Protest złożony po terminie nie podlega rozpatrzeniu.
    6. Informację o wniesieniu protestu i jego rozstrzygnięciu niezwłocznie zamieszcza się na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Udzielającego zamówienia.
    7. W przypadku uwzględnienia protestu Komisja powtarza zaskarżoną czynność.
    8. Oferent biorący udział w postępowaniu może wnieść do Dyrektora Udzielającego zamówienia, w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia o rozstrzygnięciu postępowania, odwołanie dotyczące rozstrzygnięcia postępowania. Odwołanie wniesione po terminie nie podlega rozpatrzeniu.
    9. Odwołanie rozpatrywane jest w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania. Wniesienie odwołania wstrzymuje zawarcie umowy o udzielanie świadczeń zdrowotnych do czasu jego rozpatrzenia.
  5. Załączniki:
    1. Formularz ofertowy (zał. nr 1),
    2. Istotne postanowienia umowy (zał. nr 2),
    3. Treść ogłoszenia.

Świdnik, dnia 15.10.2024 roku

 

Dyrektor
Samodzielnego Publicznego
Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku
Andrzej Kowalski

Kontakt

Samodzielny Publiczny
 Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku

NIP: 712 24 83 842

Regon: 431010878

ul. B.Leśmiana 4, 21-040 Świdnik

ESP: /spzozswidnik/SkrytkaESP

Zapraszamy do kontaktu

Numery telefonów do poszczególnych jednostek
organizacyjnych oraz formularz kontaktowy dostępne są w zakładce Kontakt

© 2020 Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku | Projekt i wykonanie : Cedrowa.pl