OGŁOSZENIE 20/06/2024 z dnia 10 czerwca 2024 roku
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku działając na podstawie art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 799)
ogłasza konkurs ofert pod nazwą:
„Udzielanie przez lekarza świadczeń zdrowotnych w ramach ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w Poradni Ginekologiczno - Położniczej”
- Udzielający zamówienia:
- Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku, ul. Bolesława Leśmiana 4, 21–040 Świdnik;
 - strona internetowa, na której dostępne jest Ogłoszenie: spzozswidnik.pl;
 - godziny urzędowania: w dni robocze w godzinach 7:25 do 15:00.
Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 
 - Słowniczek:
 
| 
 CEIDG  | 
 Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej  | 
| 
 RWDPL  | 
 Rejestr Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą  | 
| 
 Ustawa o świadczeniach  | 
 Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2024, poz. 146)  | 
| 
 Ustawa o działalności leczniczej  | 
 Ustawa z dnia z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. 2024, poz. 799)  | 
| 
 Szpital/Udzielający zamówienia  | 
 Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku  | 
- Opis przedmiotu zamówienia:
- przedmiotem zamówienia jest udzielanie przez lekarza świadczeń zdrowotnych w ramach ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w zakresie Poradni Ginekologiczno – Położniczej;
 - szczegółowe godziny udzielania świadczeń będą realizowane zgodnie z harmonogramem uzgodnionym pomiędzy Udzielającym zamówienia i Przyjmującym zamówienie;
 - istotne postanowienia umowy (wzór umowy) zostały zawarte w zał. nr 2 do Ogłoszenia. Są integralną częścią dokumentacji, a postanowienia w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielania zamówienia na świadczenia zdrowotne;
 - KOD CPV - 85141000-9: Usługi świadczone przez personel medyczny.
 - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
 
 - Termin wykonania zamówienia – od dnia 1 lipca 2024 r. do dnia 28 lutego 2025 r.
 - Na ofertę składają się następujące dokumenty:
- formularz ofertowy – zgodnie z zał. nr 1 do Ogłoszenia;
 - tytuł zawodowy lekarza;
 - prawo wykonywania zawodu lekarza;
 - tytułu specjalisty lub ukończony I rok odbywania szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie ginekologii i położnictwa lub zakończenie ww. szkolenia specjalizacyjnego bez złożenia egzaminu, a w przypadku lekarza w trakcie szkolenia specjalizacyjnego: (1) potwierdzenie pisemne przez kierownika specjalizacji wiedzy i umiejętności umożliwiających samodzielną pracę w Poradni Specjalistycznej oraz (2) kserokopia karty szkolenia specjalizacyjnego (1 i 2 strona) lub wydruk elektronicznej karty szkolenia specjalizacyjnego (zakładki: dane podstawowe i dane specjalizacyjne);
 - aktualne badania lekarskie niezbędne do wykonywania zawodu i udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie ogłoszonego konkursu;
 - aktualne badanie przeprowadzone do celów sanitarno – epidemiologicznych (zaświadczenie wydane przez lekarza medycyny pracy lub wpis w książeczce dla celów epidemiologicznych);
 - aktualne zaświadczenie dotyczące szkolenia z zakresu BHP;
 - aktualny wypis z RWDPL;
 - aktualny odpis z CEIDG lub aktualny odpis właściwego Krajowego Rejestru Sądowego;
 - dokument potwierdzający opłaconą polisę ubezpieczenia OC;
 - pełnomocnictwo – o ile dotyczy.
 
 
| 
 Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania wymagań stawianych Oferentom należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Na wezwanie komisji konkursowej oferent jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów. Przez aktualne dokumenty o których mowa w Rozdziale V pkt 5 – 9 należy rozumieć dokumenty aktualne  Dotyczy Ubezpieczenia OC 
  | 
- Sposób porozumiewania się Udzielającego zamówienia z Oferentami:
- postępowanie prowadzone jest w języku polskim;
 - wszelkie oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane przez Udzielającego zamówienia i Oferentów w formie pisemnej w formacie pdf za pośrednictwem korespondencji e-mail na adres wskazany przez Oferenta w załączniku nr 1 - „Formularz ofertowy”;
 - dokumenty składane przez Oferentów, w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 149 ust. 3 ustawy o świadczeniach powinny być złożone w formie pisemnej w postaci oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, w terminie wyznaczonym przez Udzielającego zamówienia;
 - osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami jest Pani Marzena Nowodworska - e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 81 751-45-59, w dniach i godzinach wskazanych w Rozdziale I.
 
 - Opis sposobu przygotowania oferty:
- każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkować będzie odrzuceniem wszystkich ofert złożonych przez danego Oferenta;
 - Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
 - oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Oferenta lub przez osobę upoważnioną do jego reprezentowania;
 - zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty (a nie kartki) wraz z załącznikami były ponumerowane i spięte.
 
 - Miejsce i termin składania ofert:
- oferty należy składać w zapieczętowanej kopercie do dnia 12.06.2024 r. do godz. 9:00 w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Świdniku, przy ul. Bolesława Leśmiana 4 (SEKRETARIAT) lub przesłać na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku ul. Bolesława Leśmiana 4, 21 – 040 Świdnik (decyduje data wpływu dokumentów);
 - koperta powinna być zaadresowana w następujący sposób:
 
 
| 
 Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku ul. Bolesława Leśmiana 4, 21 – 040 Świdnik z dopiskiem: „Udzielanie przez lekarza świadczeń zdrowotnych w ramach ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w Poradni Ginekologiczno – Położniczej” oraz opatrzona nazwą oraz dokładnym adresem Oferenta. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z ww. opisem ponosi Oferent.  | 
- Przebieg konkursu, wybór Oferenta i ogłoszenie o wyniku konkursu ofert:
- w celu przeprowadzenia konkursu ofert Udzielający zamówienia powołuje Komisję w składzie co najmniej 3 członków i wyznacza spośród nich przewodniczącego. Konkurs składa się z części jawnej i niejawnej;
 - Komisja dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o złożoną dokumentację oraz informacje zawarte w formularzu ofertowym biorąc pod uwagę wyznaczone kryterium oceny ofert;
 - rozstrzygając konkurs ofert Komisja podejmuje kolejno następujące czynności:
- stwierdza prawidłowość ogłoszenia konkursu oraz liczbę otrzymanych ofert,
 - otwiera koperty z ofertami,
 - ustala, które z ofert spełniają warunki udziału w postępowaniu,
 - odrzuca oferty nie odpowiadające warunkom lub zgłoszone po wyznaczonym terminie,
 - przyjmuje do protokołu wyjaśnienia i oświadczenia zgłoszone przez oferentów,
 - wybiera najkorzystniejsze oferty albo nie wybiera żadnej z ofert;
 
 - Komisja działa na posiedzeniach zamkniętych bez udziału Oferentów, z wyjątkiem czynności określonych w pkt 3 ppkt a, b.
 
 - Udzielający zamówienia odrzuci ofertę:
- złożoną przez Przyjmującego zamówienie po terminie;
 - zawierającą nieprawdziwe informacje;
 - jeżeli Przyjmujący zamówienie nie określił przedmiotu oferty lub nie podał proponowanej liczby lub ceny świadczeń opieki zdrowotnej;
 - jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
 - jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
 - jeżeli Przyjmujący zamówienie złożył ofertę alternatywną;
 - jeżeli oferent lub oferta nie spełniają wymaganych warunków określonych w przepisach prawa oraz warunków określonych przez Dyrektora Szpitala w ogłoszeniu o konkursie;
 - złożoną przez Przyjmującego zamówienie, z którym została rozwiązana przez Szpital umowa o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w określonym rodzaju lub zakresie w trybie natychmiastowym z przyczyn leżących po stronie Przyjmującego zamówienie.
 
 - W przypadku, gdy braki, o których mowa w Rozdziale X pkt 3, dotyczą tylko części oferty, ofertę można odrzucić w części dotkniętej brakiem.
 - W przypadku, gdy Oferent nie przedstawił wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, komisja wzywa oferenta do usunięcia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.
 - Konkurs unieważnia się, gdy:
- nie wpłynęła żadna oferta;
 - wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, z zastrzeżeniem Rozdziału XIV;
 - odrzucono wszystkie oferty;
 - kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Szpital przeznaczył na finansowanie świadczeń opieki zdrowotnej w danym postępowaniu;
 - nastąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub zawarcie umowy nie leży w interesie ubezpieczonych, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
 
 - Jeżeli w toku konkursu ofert wpłynęła tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, Komisja może przyjąć tę ofertę, gdy z okoliczności wynika, że na ogłoszony ponownie na tych samych warunkach konkurs ofert nie wpłynie więcej ofert.
 - Kryteria wyboru oferty i sposób oceny:
- wybór oferty zostanie dokonany na podstawie kryterium cena według poniższych zasad:
 
 
| 
 L.p.  | 
 Nazwa kryterium  | 
 Waga kryterium  | 
 Sposób punktowania  | 
| 
 1.  | 
 Cena za 1 punkt świadczenia realizowanego w Poradni Ginekologiczno - Położniczej  | 
 100%  | 
 Najniższa zaoferowana cena za 1 punkt świadczenia realizowanego w Poradni Ginekologiczno - Położniczej/ cena badanej oferty x 100 pkt. x 100% waga kryterium  | 
- Udzielający zamówienia zawrze umowę z dwoma Oferentami z najwyższą liczbą punktów wyliczoną na podstawie wyznaczonego kryterium spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, z zastrzeżeniem, że nie przekroczy kwoty jaką Udzielający zamówienia zamierza przeznaczyć na sfinansowanie świadczenia;
 - w przypadku, gdy spośród złożonych ofert nie będzie możliwości dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty, Udzielający zamówienia przeprowadzi indywidualne negocjacje z oferentami.
 
- Udzielenie zamówienia:
- zamówienie zostanie udzielone dwóm Oferentom, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryterium wyboru podane w Rozdziale XV lub wynik z indywidualnie przeprowadzonych negocjacji;
 - o rozstrzygnięciu konkursu ofert Udzielający zamówienia poinformuje zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Udzielającego zamówienia niezwłocznie po dokonaniu wyboru podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko oraz siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Oferenta, którego oferta została wybrana.
 
 - Informacje o przetwarzaniu danych osobowych osób przystępujących do zamówienia:
 
W trosce o ochronę Państwa danych osobowych przedstawiamy niniejszą informację, dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Świdniku.
Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku, ul. B. Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, tel. 81 751-42-15, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Kontakt w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych
We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, jak również w przypadku pytań lub wątpliwości mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych SP ZOZ w Świdniku pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie na adres: ul. B. Leśmiana 4, 21-040 Świdnik.
Cel przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania konkursowego w zakresie udzielanie świadczeń zdrowotnych pod nazwą: „Udzielanie przez lekarza świadczeń zdrowotnych w ramach ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w Poradni Ginekologiczno - Położniczej”
Podstawa prawna
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie udzielona zgoda.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych w zależności od charaktery stanowiska objętego postępowaniem konkursowym, mogą być:
- dostawcy usług IT, z którymi administrator ma podpisane umowy powierzenia przetwarzania;
 - podmioty świadczące na rzecz administratora usługi prawnicze, w zakresie precyzowania warunków współpracy;
 - podmioty uprawnione na podstawie odrębnych przepisów prawa, w szczególności Ministerstwo Zdrowia, Urząd Marszałkowski w Lublinie.
 
Okres przetwarzania danych osobowych
Państwa dane osobowe dla przeprowadzenia postępowania konkursowego, będą przetwarzane nie dłużej niż jest to niezbędne do celu przetwarzania, a po tym czasie w celach archiwalnych przez okres 5 lat.
Przysługujące prawa
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przeniesienia danych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
 w związku z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana danych osobowych: adres: Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Obowiązek podania danych osobowych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale jest wymogiem niezbędnym do realizacji postępowania konkursowego na stanowisko objęte konkursem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli z jakiegoś powodu nie chce Pani/Pan podać swoich danych osobowych to będziemy musieli odrzucić Pani/Pana ofertę jako niespełniającą wymogów Regulaminu Przeprowadzania Konkursu
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, według niniejszych zasad w ramach postępowania konkursowego pod nazwą: „Udzielanie przez lekarza świadczeń zdrowotnych w ramach ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w Poradni Ginekologiczno - Położniczej”.
- Istotne postanowienia umowy
Istotne postanowienia umowy (wzór umowy) – załącznik nr 2 do Ogłoszenia. - Środki ochrony prawnej przysługujące Przyjmującym zamówienie
- Przyjmujący zamówienie, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Udzielającego zamówienia zasad przeprowadzania postępowania w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, przysługują środki odwoławcze i skarga na zasadach określonych w art. 153 i 154 ust. 1-2 ustawy o świadczeniach.
 - Środki odwoławcze nie przysługują na wybór trybu postępowania, niedokonanie wyboru Przyjmującego zamówienie, unieważnienie postępowania w sprawie zawarcia umowy 
o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej. W toku postępowania w sprawie zawarcia umowy
o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, do czasu zakończenia postępowania, oferent może złożyć do komisji umotywowany protest w terminie 7 dni od dnia dokonania zaskarżonej czynności. - Do czasu rozpatrzenia protestu postępowanie w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej ulega zawieszeniu, chyba że z treści protestu wynika, że jest on oczywiście bezzasadny.
 - Komisja rozpatruje i rozstrzyga protest w ciągu 7 dni od dnia jego otrzymania i udziela pisemnej odpowiedzi składającemu protest. Nieuwzględnienie protestu wymaga uzasadnienia.
 - Protest złożony po terminie nie podlega rozpatrzeniu.
 - Informację o wniesieniu protestu i jego rozstrzygnięciu niezwłocznie zamieszcza się na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Udzielającego zamówienia.
 - W przypadku uwzględnienia protestu Komisja powtarza zaskarżoną czynność.
 - Oferent biorący udział w postępowaniu może wnieść do Dyrektora Udzielającego zamówienia, w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia o rozstrzygnięciu postępowania, odwołanie dotyczące rozstrzygnięcia postępowania. Odwołanie wniesione po terminie nie podlega rozpatrzeniu.
 - Odwołanie rozpatrywane jest w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania. Wniesienie odwołania wstrzymuje zawarcie umowy o udzielanie świadczeń zdrowotnych do czasu jego rozpatrzenia.
 
 - Załączniki:
- Formularz ofertowy (zał. nr 1);
 - Istotne postanowienia umowy/Wzór umowy (zał. nr 2);
 - Treść ogłoszenia.
 
 
Świdnik, dnia 10 czerwca 2024 roku
Dyrektor
Samodzielnego Publicznego
Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku
Andrzej Kowalski
				